Re: Konqurer og smbclient

>>>>> "Egon" == Egon Petersen <Egon> writes:

Egon> Hej med jer
Egon> Jeg har en Debian Woody (stable) kørende med KDE 3.1.4 som grafisk
Egon> brugerflade.

Egon> Når jeg forsøger at få fat i et share på en Windows maskine i Konqurer,
Egon> forsøger den at få fat, men det lille "tandhjul" i øverste højre hjørne
Egon> kører bare helt vildt rundt, og der kommer aldrig en fejlbesked.Da jeg
Egon> kørte KDE 2.2.2, virkede det fint. Det virker også fint når jeg via en
Egon> shell bruer smbclient til at forbinde mig til sharet, både i alm. konsol
Egon> og som en konsol under KDE. Jeg får ganske vist 3 linier tdb vrøvl, men
Egon> jeg kan forbinde.

Egon> Jeg ville jo helst køre KDE 3.1.4 (der oven i købet er stable), så hvad
Egon> kan jeg gøre for at få det til at køre.

Egon> Nogen forslag??

Min erfaring var at det hjalp at køre Komba2 og sætte indstillingerne
igen. Derefter virkede det fint i Konqueror igen.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: elgaard@xxxxxxx   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>