Re: Debian Netinst med pcmcia-net

Klavs Klavsen <kl@xxxxxxx> writes:

> Kan jeg konkludere at Debian ikke kan installeres på en bærbar maskine,
> uden at man installeret en anden distro først og gør det på den
> besværlige chroot måde?

Absolut ikke. Jeg sidder med en bærbar der aldrig har kørt andet end
Debian efter den er blevet købt. Der er i grunden også absurd at
vurdere at en distribution generelt ikke virker på baggrund af en
enkelt hardwarekonfiguration.

Min tidligere bærbare tror jeg endda jeg instalerede potato på, men
det var via slip. Det tog noget tid, men den blev færdig før jeg fik
taget mig sammen til at købe en netkort til den.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 peter@xxxxxxxxxxx |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying