Re: php4 og Apache2

Hej
Man kan lave for mange ting de forkerte steder.
1) jeg havde tilfoejet load i SuSe's fil, men den laves dynamisk ved
hver opstart, derfor var den jo vaek igen :-(
2) Jeg skulle blot tilfoeje loadmodule i http.conf og ikke tilfoeje
noget som helt andet nogen andre steder, sa virker det.

Men tak for tippet.
Glad PHP-udvikler.

--
Med venlig hilse / Mit freundlichen Grusse / With kind regards
Lars Ole Ruben Christoffersen