Re: Redhat 9 og Adaptec 1210SA Raid controller

> Har en server som skal have Raid 1 på 2 80GB diske,
> men har lidt problemer med at finde en Raid controller
> som Redhat 9 vil/kan bruge under install.
> Først prøvede jeg med en Adaptec 1200A, uden held.
> Så købt jeg en Promise SATA150 TX2plus, igen uden held.
> Nu har jeg så købt en Adaptec 1210SA, men det har ikke
> gjort lykke på trods af at den skulle understøtte Redhat.
> Den img, aar1210-driverdisk-1.0.11-1484-athlon-RH8.img,
> jeg har downloaded fra Adaptec vil ikke over på floppy
> uden problemer fra sector 719, hvilket gør det lidt svært
> at loade den under install.
> [...]

Hvis du kan compile din egen kerne, så prøv at installere Red Hat 9 på en
IDE disk og lave en kerne med understøttelse af Adaptec AACRAID support
(under SCSI). Så burde du kunne flytte det hele over på dine raid drev
bagefter.

Se evt.
http://mbserver.adaptec.com/view.php?site=linux&bn=linux_raid&key=1061833287&first=1065749293&last=1058433837

/SNG