Re: ps2pdf, kan man sætte kvalitetenop?

tor, 2003-10-30 kl. 23:20 skrev Jim Oksvold:
> Har du prøvd å bruke SCRIBUS?
> Den er omtalt i November nummeret av Linux Journal.
>
> Hvis det kniper, så kan du sende filen til meg så skal jeg se hva jeg klarer å fiske ut.
>

> Mvh
> Jim Oksvold

Hej Jim

Tak for svaret. Jeg har hentet Scribus, og har prøvet i længere tid at
installere det, men jeg kan ikke rigtig.

Jeg får denne fejl:
checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.0.2) (headers and
libraries) not found. Please check your installation!
For more details about this problem, look at the end of config.log.

Jeg har Qt installere, det ligger i /usr/lib/qt-3.1. I configure
refereres der til /usr/lib/qt, qt2 eller qt3. Jeg har prøvet at lave det
om til /usr/lib/qt-3.1, men det virker ikke rigtig :(

Hvad kan man gøre ved det? Er den evt. som RPM et eller andet sted?

mvh
Christoffer