Re: SV: SV: Hvad ligner RedHat mest?

On Fri, 14 Nov 2003 11:21:19 +0100
Meyland Peter <PME@xxxxxxxxxx> wrote:

> Så omformulerer jeg spørgsmålet, hvilken anden distrubition er god til
> serverbrug når det ikke skal være RedHat eller Fedora?

jeg har gode erfaringer med Mandrakes server version eller en strippet
version af Mandrakes almindelige version. De er lette at opdatere og
kører fint stabilt.
Ellers er Debian rimeligt godt, men f.eks. til webhosting har de
problemer med at mange ting ikke findes som pakker og derfor skal laves
fra source.

Gentoo er også ok, hvis man kan klare at spilde en frygtelig masse tid
på kompilering af programmer.

Sidst men ikke mindst kan jeg klart anbefale Rock Linux som virkelig er
lækker - såfrem man ved hvad man laver :o)
Her skal alt klares fra bunden af.