Re: Evolution indstillinger

On tor, 2003-11-13 at 11:33, Anders Drejer wrote:
> Efter opdatering til Mandrake 9.2 er jeg løbet ind i et par problemer
> mht Evolution. Tidligere kunne jeg starte Mozilla som "default browser"
> når jeg klikkede på et link i en email. Nu er det Galeon der starter.

Kør gnome-default-applications-properties og vælg din "øndlengs bråvsør"
under "browser".

> Også "text wrap" har ændret sig - nu laves nye linier i en email meget
> tidligere end før. Hvor kan man ændre disse indstillinger?

"text wrap" kan du nemt styre - det er lige under subject-linien, sætter
du "Normal" så wrapper den automagisk. Med Preformat så er det dig som
styrer. Det er meget afhængigt af skrifttypen hvor du ser ombrydningen i
"Normal". Antallet af tegn er vist en "compile-time" parameter.

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxxxxx] http://pto.linux.dk

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.