Re: ltsp 3.x og XFree86 4.3.0/4.2.99

On Tue, 18 Nov 2003 22:23:13 +0100
Jean Christophe <lavieenrose@xxxxxxx> wrote:

> Jeg kan set at filen i /opt/ltsp/i386/etc/XF86Config er linket.
> Kikke hvor den er linket hen, måske får du svar.
> Kom igen og skriv hvad resultat er.
> Med venlig hilsen

Ikke nogen specielt godt ide  det link er beregnet til at pege på
den XF86Config der bliver lavet på bagrund af konfigurationesfilerne  og
pladseret på den ramdisk der lavet på når maskinen booter op.

Den X der bliver indlæst findes et eller andet sted i /opt træet. og er en del
af LTSP.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk