Re: Min Gnome er gået ned ?

On Sun, 23 Nov 2003 22:29:51 +0100
Kresten Skovsted Buch <krestenbuch@xxxxxxx> wrote:

> Der kommer bare en ny /tmp/.X0-lock ?

Har du prøvet at se efter, om der hænger en X server?

ps -fC X

og hvis så, slå den ned.

Det kan gøres med kill procnummer

men hvis den kører, vil du også kunne se den med ALT+CTRL+F7
og det er formentlig sort skærm. Hvis det er, så stop den med
CTRL+ALT+BACKSPACE.

Hvis der ikke er nogen X-server, så må du læse om XAUTH. I
yderste nødsfald, genstart maskinen.

--
donald_j_axel@xxxxxxxxxx -- http://d-axel.dk/