Re: At snyde linux mht. partitioner?

Niels Elgaard Larsen wrote:
"Jon" == Jon Svejgaard <Jon> writes:

Jon> En måde at gøre det på er at trylle med symlinks.

Ja, bortset fra at symlinks ikke er nødvendige, fordi der i dette tilfælde
var
plads på den partition hvor (/) hvor /home var mountet før.

Jon> Indrømmet - jeg antog bare at den game /home partition skulle bruges, også.

Så er det nemmere bare at mounte den som noget andet.
Ja, og så oprette /home på root partitionen... men så er der de gamle ting på den oprindelige /homepartition, som man fortsat vil have fat i, og det var så her jeg ville bruge symlinks.

MVH
Jon Svejgaard                  | ACE - UNIX/Linux Consultancy
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK
http://www.ace.dk              | +45 5826 1799 / +45 4052 0799