Re: Distributioner

Christian

Du kan evt. lade dig inspirere af SSLUG's udemærkede julekalender, der
præsenterer en distribution hver dag på www.sslug.dk/julekalender. Kig evt.
også på www.distrowatch.com/dwres.php?resource=major for lidt højniveau
"pros/cons" på de enkelte distributioner.

Har du overvejet FreeBSD? Den har ry for bl.a. at være særdeles stabil, let
opgradering (via ports collection) og for at kunne køre på ældre maskiner.
De seneste par år er RAM-kravet dog vokset markant. I dag kræver den 12MB,
men 16MB anbefales! (-: (Det kommer selvfølgelig også an på hvad du skal
køre på den).

Joachim