Grub kompilerings-fejl

Hej
Først: Jeg er kompiler nybegynder; prøver mig frem og ved ikke meget om hvad jeg eller maskinen laver.
Prøver at bygge min egen grub udfra vejledningen i "GRUB Manual" på gnu.org

]# make 2> error.txt
]# less error.txt
fsys_reiserfs.c:115: error: long, short, signed or unsigned used invalidly for `j_mount_id'
fsys_reiserfs.c: In function `next_key':
fsys_reiserfs.c:761: warning: operation on `depth' may be undefined
make[2]: *** [pre_stage2_exec-fsys_reiserfs.o] Fejl 1
make[1]: *** [all-recursive] Fejl 1
make: *** [all] Fejl 2

Jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg får fejl vedrørende raiserfs, alle partitionener på nær swap er ext3.

--

Med venlig hilsen
/Zmit

Follow ups