Re: Asus motherboards og Linux - erfaringer efterlyses

Anders Gnistrup <agn@xxxxxxx> writes:

> Jeg har ikke arbejdet med P4P800 men med P4C800. Der er dog visse
> ligheder.  Der har været nogle problemer med lyden på maskinen, og
> jeg har ikke rigtig haft tid til at få det til at virke endnu.

Hvis jeg nu installerer seperate kort til lan og lyd (og bare
ignorerer det indbyggede), vil jeg så have noget der virker? Eller
risikerer jeg bøvl ved, at der pludselig sidder to gane lan og lyd i
maskinen?

> Der er også lidt problemer med LAN. Det er et gigabit Lan af typen
> 3Com 3C940. Den er supporteret fra kerne 2.4.22.

Hvad mener du med "lidt problemer"? ASUS P4P800-VM har forresten kun
10/100 Mbps LAN.

> Jeg tror nok at de fleste af mine problemer skyldes Intel ICH5R.

Hvad gør den?

-j

--
Akademisk Opgavebank v. 0.9 - public beta!
http://www.akademiskopgavebank.dk/