Re: OpenOffice - pdf eksport

Øv, så er det ikke kun min "altzheimers light"
btw. så  er Brochureudskrivning noget af det mest sexede jeg længe har set
(i tekstbehandling altså...) ;-)
Tror du ikke du skulle finde en hobby?! :-D
Men du kan jo prøve at se om du kan finde ud af om de har opdaget det inde hos OOo. Jeg har selv lige været inde for at se efter, men jeg kunne ikke rigtig lige finde noget, men det skyldes nok også jeg rendte ind i 8-10 forskellige sprog!! Det kan jo være OOo folkene vil sætte pris på at få det at vide, hvis de ikke allerede har fået det at vide...

Enjoy...
Claus