DNS internt <> DNS eksternt

Hejsa!

Jeg hoster en stak services på et par maskiner, som både er forbundet
med hver sit netkort til både min indernet-forbindelse og mit LAN.

Alt DNS køres ude i byen - primært gratisnds.dk.

NU kunne jeg godt tænke mig at min caching dns kan ændre IP'er fra
extern IP til intern IP:

x.x.x.225	10.10.0.250	server1.dom.dk
x.x.x.226	10.10.0.254	server2.dom.dk
x.x.x.yyy	10.10.0.253	gateway.dom.dk

Al udgående trafik går via gateway.dom.dk, dvs at når mit
backup-script connecter til server1.dom.dk går den ud på indernettet
og tilbage ind til x.x.x.225. Jeg vil meget gerne ha den til at
connecte direkte til 10.10.0.250 i stedet for.

Alle maskiner er sat op til at benytte gateway.dom.dk som DNS, så det
burde være nok at lave noget på den, men hvordan gøres det?

TIA

--
Venlig hilsen / Best regards
	Henning