Re: Flash og Opera

Selvom du har fundet ud af syntes jeg lige at jeg ville nævne at når du bruger flashplayer-installer scriptet spørger den om dit installations dir. Altså der hvor du har angivet hvor Opera skulle ligge. Det er normalvis /usr/local/Opera i stedet for /usr/lib/opera. Jeg kunne forestille mig det var derfor...

Enjoy...
Claus