Re: Hardware kompatibilitet?

>  > Der er onboard grafikkort. Jeg har har ikke prøvet det til 3D,
>  > men det er med shared memory. Og det stinker...
>
> Men kan det køre X? Det skal ikke bruges til noget grafiktungt, jeg går
> ud fra at man kan sætte sharingen ned til et minimum?

Det kan godt køre X. Jeg tror nok jeg brugte den der almindelige svga X driver.

> Æv... Hvilken distribution brugte du?

Debian 3.0 r1. Men nu laver jeg altid min egen kerne til servere, så for mig gør det ingen forskel. Jeg har lmsensors patch liggende til en 2.4.23 kerne. Så er du fri for selv at skulle hente lm_sensors og i2c pakken. Lave patchen, og applie dem i den rigte rækkefølge bagefter. ftp://home.ballbreaker.dk/

> Dumt spørgsmål, men hvordan fungerer det? Og hvordan testede du det?

Det fungerer ved at motherboard ligepludselig ikke ville køre mere. Jeg trorede til at starte med jeg havde brændt noget af. Men Jeg havde ikke fået sat køleren rigtigt på. Så CPU'en blev varm, det så motherboardet, der slukkede. Samrt :)

God fornøjelse :)

Mvh. Jesper