Re: Hvorfor stener min Mandrake (og hvorfor er SuSE dobbelt så hurtig)?

Janus Sandsgaard <janus@xxxxxxxx> writes:

> Fatter bare ikke hvorfor musen dør. Måske jeg skal forsøge at slå
> net fra i bios og putte et seperat netkort i (selvom det er
> irriterende, når nu SuSE kan).

Så er det også forsøgt. Desuden har jeg forsøgt mig med forskellige
indstillinger i BIOS: "ACPI 2.0 support" og "ACPI APIC support". Men
lige meget hjælper det. Har stadig en sløv maskine. SuSE er fristende,
men jeg vil så nædig forlade Mandrake. Flere forslag?

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværimod!
http://www.akademiskopgavebank.dk