Re: nvidia driver problem med SuSE 9.0 og geforce fx 5200 skærmkort

On Fri, 26 Dec 2003 18:37:29 +0000
Magnus Pedersen <remote@xxxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> [...]

<KLIP>

> Har du rettet XFreeconfig-4 ifølge redme-filen?

Nu håber jeg du mener XF86Config - og jo, har rettet manuelt i den (frem
for at bruge SuSE's SaX tool).
Den eneste ændring der skulle til var at ændre driveren fra "nv" til
"nvidia" (der var ingen referencer til bla. DRI)

Jeg har prøvet at køre ldconfig manuelt (som root) for at
fjerne/opdatere de dynamiske biblioteker som nvidia's readme foreslår -
men desværre med samme resultat.

Mvh
Jesper K. Pedersen