Re: lyd reagerer ikke på at man skruer op/ned i mixer/xmms

Hejsa

Skift til alsa, jeg har en laptop ikke kom til at virke ordentlig før jeg
opgav i810 modulet.

Du kommer alligevel til at vænne dig til alsa hvad enten du lan li det
eller ej. Kerne 2.6 kommer kun med alsa hvor det virker fint. Jeg kører

Fedora med kerne 2.6 og alsa 1.0.0rc2 på 2 maskiner, min laptop og en
stationær med et audigy lydkort som jeg bruger til seriøs lyd og
videoredigering.

Den Sat, 03 Jan 2004 12:02:24 +0100. skrev Kim Schul

Med venlig hilsen

Christian Treldal