Redhat 9.0 laver windoze ting.

Hej

Jeg har lige installeret en RH 9.0 på min server, som tidligere har kørt fint med en 7.2. Desværre har 9'eren en kedelig tendens til at "fryse" og give mig enten en ensfarvet skærm eller striber.

Det værste er at jeg ikke engang kan få en konsol med Ctrl-Alt-F1 - I så kunne jeg lave en reglementeret shutdown, men det eneste, der virker, er powerknappen - Det føles fuldstændig som windoze.

Maskinen er en 400 MHz Celeron med 128MB RAM, brugerfladen er KDE.
Er der nogen, der ved hvad årsagen kan være?

Venlig hilsen

Gert

Follow ups