Re: Sync med vertical blanking

On Tue, Jan 06, 2004 at 12:06:42AM +0100, Peter Maersk-Moller wrote:
> Under de mange indlaeg for nylig var der en del snak
> om bla. G450 TV-out og bla. PVR250-kortet.
> Jeg antager PVR250-kortet har en indbygget MPEG-2
> decoder med TV-out saa den virker vel fint til
> afspilning af (f.eks. interlaced) MPEG-2, men den kan
> [vel] ikke bruges til at outputte andet end MPEG-2 (f.eks.
> YUV12/I420) ?

Jeg har aldrig haft et PVR250/350 kort i hånden, men af det jeg har læst
om det er mit indtryk at der kun er MPEG-2 encoder på, ikke decoder. Det
er derfor at det er en god ide at have et grafikkort med MPEG-2 decoder
på (som G450/550 har?) eller sådan som den løsning til en PVR jeg
overvejer, et Via EPIA ME10000 som har en 1GHz processor samt indbygget
MPEG-2 decoder (det har alle Epia M-serie kort vidst).

Der er svjv heller ikke TV-Out på PVR250/350.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41