Re: sslug-teknik Digest 9 Jan 2004 13:12:54 -0000 Issue 2014

Tusind tak for feedback. Det bragte mig et lille stykke nærmere - måske du
eller andre også har et tip om hvordan jeg kommer helt igennem.

Jeg rettede netkortet til 'automatic setup via DHCP'.

Nu kan jeg komme ind på Stofanet's logon side, og jeg kan også godt logge på.
Imidlertid kan jeg ikke komme andre steder hen derfra. Ligegyldigt hvilken
URL jeg taster ind derfra får jeg en fejlmelding om 'host unknown'. Det er
ikke nettet der er nede, jeg kan fint komme rundt på www fra min windows
opsætning.

Der må være noget mere jeg skal ind og rette i, enten i Yast, eller i
Konqueror browseren - eller et tredie sted? - forslag til hvor, er velkomne.

venlig hilsen Jens

>Date: Fri, 9 Jan 2004 11:41:31 +0100
>From: lars_ole@xxxxxxxxxx
>To: sslug-teknik@xxxxxxxx
>Subject: RE: [TEKNIK] Stofanet med SUse 9.0?

>När du starter SUSE tryk da F2 og se efter om den starter netkortet og
dernaest
>om den forsöger at hente en IP adresse via DHCP. Hvis den IKKE gör det, sä
>pröv fölgende:
>Gä ind i netvaerkekonfigurationen og vaer  sikker paa at dit netkort er
genkendt
>og faktisk körer. Ellers start det op.
> [...]

Follow ups