Re: Linux server - Trustix ??

Citat NicolayHøy <sslug@xxxxxxxxxxxxx>:

> Hejsa...
> On Thu, 8 Jan 2004 21:32:38 +0100
> maline@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Martin Schiotz) wrote:
>
> Jeg kan også  kun rose Trustix.
> Jeg har kørt det siden engang sommeren 2000 eller der omkring og har
> prøvet andre distroer men vender altid tilbage til trustix for de den er
> hvad en server skal være og ikke mere.
>
> De har et ret godt opdateringssværktøj som virker hver gang.
>
> ++ den er redhat look a like så man kan ofte finde rpm pakker som også
> kører på den.
>
> Der er også nogle aktive maillingslister hvor man kan få support.

> [...]
Jeg må indrømme, at jeg blev nysgerrig. Jeg har derfor hentet en trustix 2.0 og
installeret på en maskine, som alligevle stod slukket, og som kunne testes med
internet gennem stofanet. No problem there.
. . Men . . Jeg er ikke nogen kommandolinjeørn, og glædede mig til at lære mere
om opsætning og drift gennem installationshåndbog, teknisk håndbog og
brugerhåndbog mm.
Øv bøv, bare døde links !

Hvor finder man andet og mere (struktureret viden) end bare QAA og fora ?

---
Venlig hilsen / Greetings
Willy Roesen
Kirkegade 2a