LTSP klienter der crasher og defunct processer

Hejsa,

Jeg er admin for en LTSP server hvor jeg for lidt tid siden opgraderede
til LTSP4 hvorefter to af klienterne lader til at være blevet lettere
syge. Indimellem når de lige er startet op får de ikke KDM frem, så
har brugerne indtil videre bare rebootet dem og så virker de. Pånær hvis
de står ubrugte længe nok til at gå blank skærm, så crasher X
tilsyneladende - den står ihvertfald lige og tænker lidt, og så hopper
KDM op og er klar til login igen. Jeg har prøvet at rulle de to klienter
tilbage til LTSP3 med XFree 3.3.6, men problemet er der stadig.

Grundet dette crasheri (vil jeg tro er årsagen) ligger der en masse
defunct processer og stener som jeg ikke kan få slået ned. Jeg mindes at
have læst at man skulle kunne kill'e init for at få dem til at gå væk,
men det lader heller ikke til at hjælpe.. er der overhoved noget man kan
gøre imod defunct processer andet end at reboote?

Er der nogen der kan hjælpe?

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41