Re: Stor belastning iflg uptime m.fl.

"Klaus S. Madsen" <sslug@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Med andre ord: Din init-process opfører sig ikke som den skal. Den burde
> tage sig af de forældreløse processer når de dør, så de ikke bliver
> liggende som zombier.

Mystiskt.

> Det giver jo ikke mening. Zombie processer giver ikke anledning til
> load.

Hvad der gør det, skal jeg ikke sige. Jeg synes bare at de er
påfaldende at der er disse fem zombier, og en fast load på 5+meget
lidt.

Nå skidt med det, der skulle gerne snart komme en ekstra
USB-controler, så skal den alligevel rebootes ;-)

--
Venlig hilsen / Best regards
	Henning

 _H_P_C_o_n_s_u_l_t_    http://www.hpc.dk