Xserver vil ikke tage imod forbindelser

Hejsa...

Efter jeg fik ødelagt hele mit system i går (ups...) har jeg sådan set fået den op at stå igen bortset fra at jeg vist har lavet en fejl ved installering af X server. Jeg ved at jeg på et tidspunkt har sagt nej til at den skulle modtage forbindelser, men jeg tænkte at det var eksterne forbindelser og sagde nej til at den skulle acceptere... UPS.. Stor fejl for det var lige så meget lokale forbindelser og nu kan jeg ikke starte flere programmer. Hvordan får jeg lige den til at acceptere forbindelser igen?! Kan selvfølgelig afinstallere og installere igen får at få opsætningen igen, men det er der jo ikke noget ved vel?! :-D

Enjoy...
Claus

Follow ups