Genoprette indholdet af en harddisk

Huhej
Jeg var idag ude og købe en ny harddisk(en 120 gb Seagate Baracuda) og ville så installere den i min server, da jeg skal skifte fra Windows 2000 til OpenBSD, og skulle kopiere nogle filer. Jeg sætter disken i, og starter computeren op, og så siger den at jeg skal isætte en boot disk, da der ikke er nogle bootbare enheder isat i computeren. First Boot device var min "gamle" harddisk. Jeg forsøger så at rykke harddisken over i min workstation, hvor jeg først forsøger at komme i kontakt til harddisken i Windows XP, med Disk management programmet, som mener at harddisken fra min server er Unallocated, altså som om at jeg ikke har partioneret den. Jeg booter så op i Linux, hvor jeg kører Cfdisk, som også siger at der ikke er noget fil system på harddisken, som består af 2 partioner forresten.

Jeg står yderligere i det "lille" problem at min historieopgave for 2.g(dog har jeg det på papir, så ulykken er til at overskue) som skal afleveres på Tirsdag findes på den harddisk som har det der problem.

Casper Madsen

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk

Follow ups