Re: rip cd med cat!?

Martin Hansen wrote:
On Mon, 02 Feb 2004 13:45:35 +0100, Mogens Kjaer wrote:
et tal der virker rimeligt, 656850944, når det er en data-cd, men:

   isosize: read error on /dev/cdrom

når det er en audio.cd.

isosize virker, som navnet antyder, kun på iso9660 cd'ere.
En audio cd er ikke iso9660.

Jeg må jo nok indse at jeg ikke kommer uden om cdparanoia, selvom det kunne have
været smart. Cdrdao kan bruge cdparanoia on-the-fly, men den vil ikke
godtage mit almindelige cd-rom-drev som et scsi-device og så afbryder den.
Så jeg skal skifte cd'er hvis jeg skal bruge cdrdao's indbyggede evne til
at bruge cdparanoia.

Hvad skriver den i logfilerne?

Er der nogen der har lavet et godt audio-cd-copy-script?

grip?

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@xxxxxxxxxxxxx