Opdateret mysql - nu virker PHP ikke med mysql :(

Hejsa!

Vi har netop opgraderet mysql fra version 3.x til 4.0... Før virkede PHP
(4.3.4) fint sammen med Mysql, men det gør det ikke længere.
Jeg er nået frem til, at det er fordi modulet "php-mysql" mangler.
Men hvis jeg prøver at installere den med ex. RedCarpet, mener RedCarpet at
den også skal installere den gamle mysql. Det er jo ikke meningen... Så
hvordan gør jeg?

Jeg har også prøvet at installere pakken manuelt (rpm -Uvh php-mysql-....)
men her fortæller den, at den er afhængig af php...???

Hvad sker der og hvad gør jeg?

Mvh.
Thomas Rokamp

Follow ups