X problemer

Hej

Jeg sider på en RH 9 box som har virket uden problemer men forleden dag ville X ikke starte. jeg har ikke lavet nogen opdateringer.

jeg får følgende fejl

Fatal server error:
could not open default font 'fixed'

Efter noget søgning på nette kommer jeg frem til at der var problemmer xfs

jeg kikke i system logen og der er følgende
<snip>
xfs startup succeeded
cannot establish any listening sockets
ignoring font path element /usr/X11R6/lib/X11/fonts/cyrillec (unreadable)
<snip>
gdm_slave_xiorror_handler: fatal X error - restarting :0

Er der noget der kan hjælpe mig til at min masking start op normalt igen
Eventuelt også til at den ikke starte op i grrafisk mode (da den p.t. nu står og flikker mellem konsolen og forsøget på at start X, så tinde til at logge ind og skriver init 3 er meget kort :-) )

/BEP

Follow ups