Re: SuSE ISO - hvor??

Torsdag den 5. februar 2004 23:14 skrev Thomas Rokamp:
> Hejsa!
>
> Hvor kan man downloade ISO images af SuSE 9.0?
> Jeg kan ikke finde det nogen steder :(
>
> Mvh.
> Thomas Rokamp

Der en ret god grund til at SuSE's gratis udgave ikke er til at finde som
ISO'er, da den 'kun' kan hentes som FTP-install. Dog med den mulighed at man
henter alle pakkerne til SuSE til ens harddisk og installere fra denne, det
er dog mere end 4GB for alle binære pakker.
Deres grundlag for denne distributions form er at de skal tjene penge ved at
sælge deres dist., dog er salgsprisen kun 400 kr for personal-udgaven hos
www.suse.dk, hvilket jeg synes er en ret fair pris, for denne IMHO ret fede
dist.
Desværre.

Mvh Morten.

PS.: SuSE9's gratis version mangler Java som deres OpenOffice pakke er
afhængig af, hvilket giver problemer efter installationen.