Re: online radio fra DR

Hej Peter og Ole,

Først: Den dårlige trådning skyldes, at det skrives fra en dårlig undskyldning for en webbaseret mailklient - Outlook web access:-(

For det andet, hvis i nu gad og gå ind og læse linket, jeg refererede til, ville i også kunne se, at DR beskriver tre scenarier for anvendelse af deres online radio: Windows samt explorer/mozilla/mediaplayer, Mac samt explorer/mozilla/mediaplayer og Linux samt mozilla/mplayer/mplayer-plugin. Herefter følger så citat, jeg har sent før. Så vi tager det lige en gang til for prins Knud:

"Det er muligt at bruge andre operativsystemer, browsere og
medieafspillere til DR Netradio end dem nævnt ovenfor, men dr.dk
supporterer ikke disse."

Det i teksten refererede: "[..]end dem nævnt ovenfor", henviser til ovenstående tre kombinationer. Altså DR supporterer ovennævnte tre kombinationer, men oplyser samtidigt, at det kan anvendes med andre kombinationer af operativsystemer, browsere samt mediaafspillere, men at disse ikke er supporteret.

Michael.