From: "Michael Rasmussen" <MiRa@xxxxxxxxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Subject: Re: [TEKNIK] online radio fra DR
Date: Fri, 6 Feb 2004 11:41:45 +0100

Her er det krævede for Suse 9.0. Bemærk dog lige, at jeg ikke har testet
det, da jeg ikke benytter Suse.

Mplayer 1.03 til Suse 9.0 (i686)
http://packman.links2linux.de/download.php?t=b&id=2336
Mplayer-Plugin 1.2 til Suse 9.0 (i586)
http://packman.links2linux.de/download.php?t=b&id=3427
Når Mplayer-Plugin er installeret, skulle du gerne se følgende fil i
/usr/lib/mozilla-firebird/plugins: mplayerplug-in.so

Codecs til Windows - alle filer skal udpakkes, og placeres i kataloget
/usr/local/lib/codecs
http://www2.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/codecs/essential.tar.bz2
http://www2.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/codecs/win32codecs.tar.bz2

Hilsen,