Re: God mail/news klient

In <4027E4A8.7D07A842@xxxxxx> Preben Bille Brahe <pbb@xxxxxx> writes:

[TDC lukker for udgående trafik på port 25 fra ADSL linier]

>Jeg må så overveje hvor min tolerance-tærskel er - port 25 udenom
>smtp.tele.dk er spærret, og TDC kigger med i alle mails
>(virusscanning) via smtp.tele.dk...

Hvis man ikke vil have nogen til at "kigge med", så er kryptering nok
den eneste nogenlunde sikre løsning.

Men i øvrigt blev jeg også overrasket over den ændring (så det i CW
her i dag). For min udgående port 25 virker stadig; ellers ville
bl.a. min overvågning af SSLUG's mailserver holde op med at fungere.
Håber ikke der er TDC folk som læser det her ;-)

At jeg så længe har sendt al mail gennem smtp.tele.dk er en anden
ting (det er fordi flere - især udenlandske - ISP'ere ikke vil
modtage mail fra adresser der er registreret som DSL-forbindelser).

Henrik
--
Henrik Storner