Re: FamilyNet PC: Vil ikke slukke efter shutdown.

> skiftede til Suse9.0 - 2
> bliver den enten stående
> >
> Ups - der var jeg for hurtig - min maskine er en
> PC'er med MSI dual
> bundkort, ca et halvt år gammel.

Hej Mogens.

OK, men det lyder da efterhånden som om
problemstillingen er kendt også ved andre PC'ere end
bare FamilyNet (se f.ex. Björns mail). Måske er det
generelt noget ACPI/APM der driller. Giver mig mod på
at Google lidt rundt efter ACPI-issues med nyere
kerner - eller prøve at rode med ACPI-opsætningen af
BIOS'en i det omfang jeg nu kan.

-- Jan