Re: pil ned osv. virker ikke altid i VIM

On Wed, 25 Feb 2004 11:10:13 +0100
Kim Schulz <kim@xxxxxxxxx> wrote:

> [snip]
>
> Det er godt nok rimeligt underligt. Det må jo så umiddelbart være et
> format problem.

Det er min opfattelse at der sker oftere i en screen(på remote server)
end udenfor en screen - men det skete lige for mig igen idag, på en
lokal konsol.

et format problem? For at kunne bekræfte om det skulle være tilfældet -
hvad foreslår du så jeg kigger på?

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, klavs@xxxxxxxxxxx, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."