Re: ISP til DNS -

On Mon, Mar 01, 2004 at 11:39:38PM +0100, Janus Sandsgaard wrote:
> Nogen der kan anbefale en ISP, som kan bruges til at styre DNS for
> sine domæner? Jeg har web og mail fordelt forskellige gode steder - og
> skal bare bruge et pålideligt sted, hvor jeg kan administrere min DNS
> uden at betale en herregård.
> Min første tanke var (og er) "gratisdns.dk" - men det forekommer mig
> svagt, at de måske havde problemer pga. nogle nye priser og vilkår
> ift. DK Hostmaster. Er der kommer afklaring på det? Erfaringer?

Problemet var kun i forbindelse med at kunne registrere domæner.
DK-Hostmaster fandt jo pludselig ud af at det skulle koste en rum sum
penge at blive registrator. Men det er ikke noget problem længere.
Jeg har ikke selv brugt gratisdns.dk før, men har kun hørt godt om dem.

Jeg bruger selv zoneedit.com og er meget tilfreds. Man kan have op til 5
zone (domæner) gratis hos dem og ellers er der ingen begrænsninger af
nogen art. Deres webinterface er nemt at gå til og fungerer ret godt.
Jeg har aldrig været ude for at de har været nede.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41