Re: SV: HJÆÆLP

> Måske fordi din grep kørte ind i /proc eller /dev filsystemerne?
>
> Det kan nogle gange give sjove resultater.
>
> Så gør det ingen forskel hvilket filsystem du bruger.

Tror du har ret. Så det gør jeg ikke igen.. (håber jeg)

Prøver også at skifte til EXT3, hvis jeg lige finder ud af at køre tune2fs
på /. Muligvis jeg får behov for at lukke serveren ned men jeg gør det. Og
køre den fra knoppix eller sådan noget. Så skulle den da også være
nogenlunde sikret ved strømafbrydelser. Jeg så selvfølgelig helst at den
var 100% stabil og intet kunne bringe rod i filsystemet, og at den bare
kørte de næste 10-15 år uden nedbrud.. men desværre holder disken nok ikke
så længe:-(

Med venlig hilsen

Jan Andersen