Mandrake 9.2 HD Install problem

Hello, sslug-teknik,

Jeg har hentet alle tre iso filer til mandrake 9.2, og har tjekket op på deres md5 summer, og de passer. Jeg har lagt alle iso filerne på en FAT32-backup partition for sig.

Når jeg forsøger at installere gør jeg det ved at bruge rawrite til at lave en boot diskette, med image filen HD.img
Installations programmet starter flot op efter jeg har angivet hvor Mandrake92-cd1-inst.i586.iso, er placeret. Alle tre iso filerne ligger i samme bibliotek, men jeg skriver kun stien til denne ene iso fil( Er det et problem)?

Når jeg har valgt de pakker jeg vil installere støder den midt i installationen på et problem, den kan ikke finde de fornødne pakker! Det virker som om at den ikke kan åbne iso-fil nr2, men jeg ved ikke hvordan jeg skal skifte!?

Håber i kan hjælpe mig.

Vincens Riber Mink

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0403-6, 03/10/2004
Tested on: 11-03-2004 13:08:40
avast! is copyright (c) 2000-2003 ALWIL Software.