Re: Java langsom, 17 sekunder, xmlresume (Curriculum Vitae XML)

Hans Schou <chlor@xxxxxxxx> wrote:
> Hundredevis af gange har jeg fået at vide at Java er hurtigere end C,
> men jeg har bare aldrig oplevet det selv.
Såvidt jeg har forstået så er java hurtigere -- hvis man kikker på selve
jvm eller kører koden på en java cpu (og måske på en sparc)... men hvis
man ser på hele den tid det tager at starte en jvm,kører en java
applikation og lukke jvm'en ned igen, så er java ikke hurtigere end C.
Sådan endte jeg med at forstå den påstand.
--
Ask Holme
Life is just another weird dream, full of shadows, mysteries and a false feeling of happyness