Re: Thunderbird, Firefox erfaringer

On Sun, Mar 14, 2004 at 12:27:58PM +0100, Torben Andersen wrote:
> Nogen erfaringer med Mozilla Thunderbird og Firefox ?? Har de
> efterhånder samme stabilitet og funktioner som mozilla ?? Kan de

Jeg benytter begge dele dagligt på arbejdet og er meget tilfreds. Jeg er
kun stødt ind i en enkelt bug i Thunderbird som var relativt lille og
nem at komme uden om. Firefox kører bare derud af som en drøm.

> importere adressebog, mails, passwords og bookmarks fra Mozilla.

Ja, det kan den.

> MVH Torben, der synes, at mozilla er lidt tung at starte

Helt enig.. og når du først har prøvet Thunderbird og Firefox så vil du
synes at den gamle Mozilla er endnu langsommere :)

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41