Opdatere Fedora uden RHN / installere alle RPM'er i en mappe

Hejsa,

Har lige afsluttet en (gen)installation af Fedora på min laptop. Nu vil jeg
så gerne opdatere den. Problemet er bare, at Red Hat Network ikke svarer, og
up2date duer ikke offline. De siger bare "Red Hat Network Unavailable -
Red Hat Network is temporarily unavailable. - We apologize for any
inconvenience this outage may cause. - Thank you for using Red Hat
Network.", hvilket jeg jo så dybest set ikke gør...

Jeg har imidlertid allerede downloadet de rpm-pakker, jeg i første omgang
skal have installeret, og brændt dem over på en cd. Men hvad gør jeg nu? Det
drejer sig om 171 pakker, som jeg ikke har mod på at installere én for én.
Ydermere, så klager et par af dem over noget med nogle andre pakker, der
ikke er der (til trods for, at jeg lavede en fuld installation med ALLE
pakker?!?!).

Så hvordan laver en newbie som mig et script, der bare installerer alle
rpm-pakker i /usr/var/spoll/up2date/ uden at lave for mange ulykker?

Og i samme ombæring: Findes der en mulighed for at angive et mirror i
up2date, når nu RHN har travlt med noget andet? Der ligger jo et fint mirror
på klid.dk...

/Bernt