Re: skift fra textmode til grafisk mode; kerne 2.6.4

Michael Rasmussen <mir@xxxxxxxxx> writes:

> Mener du tasten <Alt Gr>+<F7>?

På mit tastatur ligger Alt-Gr ikke ved siden af Alt-tasten og det er
heller ikke en windowstast, så det mener jeg ikke. Jeg mener da
windowstast der ligger ved siden af din Alt-tast.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 peter@xxxxxxxxxxx |      believe that a society base on full surveillance