visse browsere modtager ikke en cookie

Hejsa

Jeg har et meget mystisk problem som jeg håber nogen her kan kaste lidt lys over.

Det drejer sig on en web applikation jeg udvikler i php. Applikationen bruger phplib (http://sourceforge.net/projects/phplib) til at håndtere forskellige ting fx sessions/autorisation og kører på en redhat server med apache.

Problemet er at pludselig vil nogle browsere ikke gemme den cookie de får tilsendt. Den blive svjks slet ikke sendt til de pågældende browsere (fx i opera har jeg slået til at jeg skal spørges om en given cookie skal gemmes - jeg bliver aldrig spurgt...). Følgende browsere *har* problemet: Opera (linux/win), IE (XP), følgende browsere har *ikke* problemet: mozilla (linux/win) firebird (linux), IE (2000).

Problemet kom over en weekend hvor der ikke er blevet ændret på systemet, der er ikke blevet opdateret/ændret på noget på serveren og problemet slår igennem på en række computere (hvilket jeg mener udelukker client siden).

Er der nogen som har oplevet noget lignende eller kan pege mig i den rigtige retning?

PS: Håber det er ok at poste det her da jeg dybest set ikke aner hvad problemet er: apache/browser/php/phplib...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk