Re: eth0 oversvømmet! ???

> Hej
> Har ualmindeligt svært ved at få forbindelse til www.
> Når jeg indtaster en adresse i browseren (Opera) får jeg 9 ud af 10
> gange
> en webhost's fejlside med besked om at der måske ikke er uploaded nogen
> index-side.
> Men da jeg er ret overbevist om at hverken W3c eller DistroWatch er hostet
> hos jysk.starthotel.dk antager jeg der er noget galt.
> Udover browseren har jeg 4 BitTorrent-sessioner kørende, som jeg
> mistænker
> [...]

Bittorrent er ret grov, den bruger al den upload den kan ta'. Prøv at
starte den med:

btdownloadheadless --responsefile sometorrent.torrent --max_upload_rate 1

Så skulle den ikke komme ret langt over 1kbyte/s i upload.

Hvis du ikke syntes så godt om denne løsning så prøv at installere
iproute2 pakken og bruge tc til at slå "sfq" til som køkultur på dit
udgående interface. Det er lidt besværligt at få til at virke, men det
lønner sig.

/kallenberg