Problemer med Hauppauge WinTV PVR 250

Hejsa

Jeg har nogle problemer med at få et PVR 250 kort til at virke i en
Fedora boks:

1) Boksen er installeret med Fedora Core 1.

2) Fulgt installationsvejledning for IvyTV (ivtv) fra
http://ivtv.writeme.ch/tiki-index.php?page=FedoraCore1

3) Editeret min /etc/modules.conf (følge ovenstående) til at indeholde:
        alias char-major-81 videodev
        alias char-major-81-0 ivtv
        options ivtv ivtv_debug=1 tuner=28
        options msp3400 once=1 simple=1
        add below ivtv msp3400 saa7115 tuner

Når jeg så forsøger fra xawtv at se noget fjerner (moduler ser ud til at
loades korrekt), kommer der "sne" på skærmen. Men når jeg tuner sker der
ingen ændring i sneen, og jeg kan ikke fange nogen kanaler. Jeg har
ligeledes forsøgt at sætte et videokamera direkte til S-VHS indgangen,
hvilket heller ikke virker (togglet input fra xawtv)

Nogen ideer til, hvad der kan være galt?

I øvrigt giver en en lspci på maskinen for tv kortet:

01:09.0 Multimedia video controller: Internext Compression Inc: Unknown
device 0016 (rev 01)

Håber nogen kan hjælpe med dette :)

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards Kristian

IT-Coordinator Kristian Kristensen
Center for Tele-Information, Technical University of Denmark
Building 371, 2nd floor
2800 Kgs. Lyngby, Denmark

Phone: +45 4525 5209

Follow ups