Emailarkivering

Hej

Findes der er program der kan arkivere email på en måde som jeg synes om ?

Jeg har et ganske udbygget hierarki til mine email - det forestiller jeg mig
at der er mange andre, der også har. Deltager man på en række mailinglister
er det i hvert fald en nødvendighed.

Jeg gemmer en del guldkorn, som jeg mener kan indeholde oplysninger, som jeg
kan bruge igen senere. Nu ville jeg gerne gemme de gamle emails, men beholde
min struktur. Jeg skal lige sige, at email ligger i enten mailbox- eller
maildirformat.

Jeg vil helst have det sådan at der oprettes et katalog under mit mailkatalog
med årstal, og derunder evt. måned, for så at kopiere den relevante struktur
ned i denne opbygning.

For at illustrere, så lad os sige at vi har

inbox
teknik
- linux
- hardware

Resultatet efter en arkivering skulle gerne være
inbox
teknik
- linux
- hardware
2004
- januar
--inbox
--teknik
---linux
---hardware
- februar
--inbox
--teknik
---linux

osv. Ingen "hardware" i februar hvis der ikke har været emails.

Findes der ikke et program der kan gøre noget i den retning ?

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501

Follow ups