Re: dom� ????

Hej

kom vist til at sende den første forkert, sorry. Men det jeg ville var at
jeg ville gerne vide om der var nogen der havde en smart løsning på mit
problem, jeg kan ikke få den komando der hedder SMBPASSWD som kim henviste
til til at virke den blir ved med at sige at jeg skal bruge net join
komandoen og når jeg gør det så kommer den da også og siger at jeg har
tilmeldt serveren til domain, men det virker ikke jeg kan ikke se den der
hvor den skule ligge, nogen forslag, det er ligemeget om jeg skal køre en
anden linx distro den skal KUN køre ftp, og så skal den kunne tilgå de
dataer der er på domain controlleren da den når tid er også gerne skule
blive til vores backup server.

/ Sune Beermann