Re: Linux vs BSD spørgsmål.

I sslug.teknik, skrev Kenneth Jakobsen:
>  Jeg har en BSD gut i min omgangskreds, og diskutionen om Linux og BSD er
>  vedholdende.
>  Et argument jeg dog godt ville høre mere kyndige om:
>  'FreeBSD kan køre Linux ting, men Linux kan ikke køre FreeBSD ting...'
>  Det mener jeg jo ikke kan passe, men har ikke kunne finde ud af hvordan
>  det gøres.

Der er SVJV ikke noget der teknisk forhindrer Linux i at lave samme
nummer som FreeBSD på dette punkt, der er vel bare ikke nogen der har
haft interesse i at gøre det. Nævn et program som du kun har binært til
FreeBSD og ikke til Linux?

> Tænkte f.eks på de famøse ABI filer SCO tuder over for tiden?

Pas.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx, Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.